Marek Dworzecki

instruktor nauki jazdy
instruktor techniki jazdy
trener jazdy defensywnej

Ośrodek Szkolenia Kierowców L-Mot
Budynek Lasów Państwowych, p. 21
ul. 25-Czerwca 68
26-600 Radom

Nazywam się Marek Dworzecki. Od 20 lat jestem instruktorem nauki jazdy. Posiadam także licencję (Świadectwo) driving instructor. I am the author and implementer of a national idea under the slogan Project Scandinavia, nawiązującej do szwedzkiego modelu kształcenia kierowców, charakteryzującego się najwyższym poziomem na świecie. W rzeczywistości na co dzień pracuję z Kursantami w charakterze instruktora nauki jazdy, driving instructor i defensive driving coach.

Zostałem zaproszony do grona ekspertów Weekly Road Law@News,
Of the Portal L-instructor, as well as a scientific portal BRD zone, dla których piszę artykuły i udzielam wywiadów poruszających problematykę kształcenia kierowców, a także bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jestem zapraszany do rozmów nawiązujących do wyżej wymienionych tematów w rozgłośniach radiowych, jak: Polish Radio for DriversRadio KrakowTOK FM, Hello, Radio.

Choć na chwilę obecną realizuję szkolenia na terenie Warszawy pracując w Ośrodku Szkolenia Kierowców „Projekt Prawko„, to wszystkich chętnych z Radomia i regionu radomskiego do współpracy ze mną nie pozostawiam bez wsparcia. Osobom tym rekomenduję renomowany, z chwalebna historią, godny zaufania Ośrodek Szkolenia Kierowców L-MOT, którego siedziba mieści się przy ulicy 25-Czerwca 68 w Radomiu – Budynek Lasów Państwowych, p. 21.

School four groups of people
Read the short description

First group

Driving training course on cat. B

The first large group of people who use my driving lessons are driver candidates who are taking what is called basic driving training Kat. B – zapisani na kurs w Ośrodku Szkolenia Kierowców L-MOT w Radomiu, z którym współpracuję. Osoby te, już od pierwszej lekcji nauki jazdy są uczone według modelu skandynawskiego (najwyższego na świecie), między innymi: zapoznania się z mechanizmami i przyrządami służącymi do sterowania pojazdem, zajęcia prawidłowej pozycji za kierownicą, optymalizacji toru jazdy, prawidłowego sposobu zmiany biegów, dynamiki jazdy, hamowania silnikiem, prawidłowego operowania kołem kierownicy (kartingowy, drogowy, manewrowy), sposobu pokonywania zakrętów, hamowania awaryjnego, wykonywania wszelkich manewrów (nie tylko przewidzianych w trakcie egzaminu państwowego), techniki jazdy, jazdy defensywnej, poznawania infrastruktury drogowej wykorzystywanej podczas egzaminu, inżynierii drogowej, optyki, czy psychologii transportu.

Second group

Additional trips - "face-to-face" sessions
for driver candidates

Another large group of people I teach are those who look at me in a so-called way. last resort. This is candidates for drivers who have completed a driver's license course at another driving school, they have decided to change their instructor and report to me for lessons fingerprinting (optional). These are usually people who have generally experienced a low level of education from a previous service provider. In their case, the standard is a high level of stress from driving, awareness of insufficient knowledge and skills, feeling lost money for a useless service, negative state exam results, low self-esteem, frustration, frustration, feeling helpless, severe stress at the thought of the next state driving test and an institution called WORD. These people, in the driving school lessons under my eye, quickly become convinced that the art of driving should not be an insurmountable mountain-if the trainee has the appropriate qualifications and competencies, the so-called hard and soft. Often already at the first practical classes within the lesson students cadets declare: "This is the first time I've heard about this...", " the previous instructor didn't tell me anything about this either...", "this was never taught to me by that instructor...", "I had no idea about this...", "I was taught quite the opposite...", "this task was never taught to me". they didn't teach me. You are teaching me this for the first time...", " I have never been to this place...", "I have never had such a comfortable driving position...", " this is the first time I drive so well...", " I'm not nervous with you at all...", " I'm starting to believe that With you, I will make this driver's license...", " in these two hours with you, I learned more than in that driving school for the entire course and many hours spent on training.

Third group

Additional trips - "face-to-face" sessions
for people with a driver's license

My services are also used persons with a driver's license. Some of them received their credentials several, ten, or even several decades ago. Since obtaining their driver's license, they have not driven independently or rarely acted as a driver. Others drive relatively regularly, but don't feel confident behind the wheel and feel the need to improve their ride. Still others face some measure of limitation and disability as a result of past illnesses, procedures, and surgeries. There are also those who experience trauma and fears as a result of the death of a loved one, life difficulties, failures, or surviving a vehicle accident in which they were involved as a driver or passenger. Many people in this group believe that among the various factors that have influenced the need to improve the art of driving, among other things, the anachronistic training system that they once picked up. People affected by the aforementioned cases receive help from me not only in the field of driving techniques or defensive driving. They can count on motivation, effort assessment, and emotional and psychological support.

Fourth group

Additional trips - "face-to-face" sessions
for those who restore their driver's license

The fourth group of people who count on my help is drivers who are working on their own devices. they received a driver's license, but were detained. na podstawie art. 135 Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Reaktywacja uprawnień wiąże się z koniecznością przystąpienia do egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego. Osoby te zgłaszają się do mnie w celu rzetelnego i profesjonalnego przygotowania ich do egzaminu państwowego. Zgodnie z prawem tym osobom nie wolno zasiadać za kołem kierownicy i poruszać się po drogach publicznych. Stąd szkolenie tego typu wygląda inaczej. Osoby te zajmują przednie miejsce pasażera, a ja występuję w roli kierującego. W trakcie lekcji nauki jazdy przekonują się, że nie tylko mają sposobność poznać infrastrukturę drogową wykorzystywaną w trakcie egzaminów państwowych, przyglądać się jak należy wykonywać różne zadania egzaminacyjne oraz zaznajomić się z zasadami przeprowadzania egzaminów. Poznają także prawidłową technikę jazdy, a także mnóstwo cennych i praktycznych zasad jazdy defensywnej. Defensive driving to inteligentna, bezpieczna, a zarazem dynamiczna jazda polegająca na wnikliwej obserwacji pozwalającej na unikanie zagrożeń ze strony własnej i pozostałych uczestników ruchu drogowego. Łączy w sobie prawidłową technikę jazdy z zasadami jazdy ekonomicznej i ekologicznej. Defensive driving nie należy mylić z jazdą nacechowaną strachem, niepewnością, utrudnianiem ruchu drogowego i nazbyt powolną jazdą. Kierowcy reaktywujący prawo jazdy, choć posiadający niemałe doświadczenie, korzystając z moich prezentacji i pokazów stwierdzają, że dzięki nim mieli możliwość dowiedzieć się o tajnikach z zakresu bezpiecznej jazdy. Wielu z nich przekonało się, iż przez lata zajmowali nieprawidłową pozycję za kierownicą, stosowali złą i niebezpieczną technikę jazdy. Obce im też były liczne zasady jazdy defensywnej. W rezultacie przywrócenie zatrzymanego prawa jazdy poprzez bezbłędne zdanie egzaminu w wynikiem pozytywnym, zwykle staje się jedyne formalnością. Co więcej, po współpracy ze mną, kierowcy ci mają świadomość większej wiedzy, którą potem mogą przełożyć na lepsze umiejętności. Stają się bezpieczniejszymi użytkownikami dróg.

Cena kursu na prawo jazdy - L- mot

Kurs podstawowy

3200
  • Teoria online/konsultacje stacjonarne
  • Zajęcia z psychologiem
  • Zajęcia z pierwszej pomocy
  • Oficjalna baza pytań egzaminacyjnych
  • Ilość godzin jazd szkoleniowych: 30
  • Pomoce dydaktyczne

Kurs premium

4300
  • Teoria online/konsultacje stacjonarne
  • Zajęcia z psychologiem
  • Zajęcia z pierwszej pomocy
  • Oficjalna baza pytań egzaminacyjnych
  • Ilość godzin jazd szkoleniowych: 30
  • Pomoce dydaktyczne
  • Dodatkowe jazdy przed egzaminem - 5
  • Jazdy po placu WORD
  • Jazda po drodze ekspresowej
  • Egzamin na pojeździe szkoleniowym
Popularne

Kurs automat

3300 egzamin na pojeździe szkoleniowym
  • Teoria online/konsultacje stacjonarne
  • Zajęcia z psychologiem
  • Zajęcia z pierwszej pomocy
  • Oficjalna baza pytań egzaminacyjnych
  • Ilość godzin jazd szkoleniowych: 30
  • Pomoce dydaktyczne
  • Egzamin na pojeździe szkoleniowym